Reisikiri

Muhu kohta :
- Muhu vald asub Saare maakonnas
- Hõlmab Muhu saare ja seda ümbritsevad laiud
- Muhu valla elanikest 99,53% on eestlased, see on suurim eestlaste osakaal kõikide Eesti omavalitsuste arvestuses.
Pildiotsingu muhu kaart tulemus

Kui ma uurisin võimalusi sinna saamiseks ning leidsin, et perega minnes oleks hea võtta auto, kuid üksi või kaaslasega oleks ka mugav minna bussiga. Mina arvasin, et ma läheks ise hea meelega bussiga, sest siis pole muret bensiini ja muu sellisega. Parim valik oli minna bussiga, mis lahkub Pärnu bussijaamast kell 9.55 hommikul. See buss liigub praami peal ning sealt ka edasi, ning maha saab minna Kuivastu bussipeatuses. Buss jõuab Kuivastu peatusesse kell 11.55 ning see on hea aeg, millal ilusa ilmaga jalutada oma ööbimispaika. Bussipiletid lähevad kahe inimese peale maksma umbes 13 eurot. Bussis on ka internet, elektripistikud, WC ja konditsioneer. Praami piletid lähevad maksma 4.50 eurot kahele inimesele, ühe otsa kohta.
Paljud inimesed sooviksid ilmselt luksuslikku ööbimispaika nagu Pädaste mõis ( Viis tärni! ) kuid mina otsustan pigem vaikse maakoha kasuks. Ma valin enda ööbimiskohaks Kuivastu Jaani talumajutuse. temp_slide_3+(1)_ (1).jpg

Kuivastus asuval majutusasutusel Kuivastujaani on grillimisvõimalus ja merevaade.
Majutusasutuses Kuivastujaani on ka saun. Ümbruskonnas on populaarseks tegevuseks rattasõit ning majutusasutusest saab jalgrattaid rentida. See majutusasutus on hinnatud üheks parimaks sihtkohas Kuivastu. Võrreldes teiste samas piirkonnas olevate majutusasutustega on külastajad selle üle õnnelikumad. See on samuti hinnatud parima hinna ja kvaliteedi suhtega majutusasutuseks sihtkohas Kuivastu.
Ma otsustasin minna sinna koos emaga, ning hinnad on siis lõpus kokku ühe täiskasvanu ja ühe lapse jaoks. Me valisime terassiga sviidi, mis läks üheks ööks maksma 40 eurot. Hinna sees on terrass, küte, väljas einestamise võimalus ja grillimise võimalus. Hommikusöök läheb maksma lisa viis eurot.
Me otsustasime seal ööbida vaid ühe öö, ja teisel ööl olime sugulaste juures, suguvõsa kokkutulekul. Seal olime lausa kaks päeva, kuna pidu läks pikaks. Me käisime autosõidul läbi muhumaa, koos sugulastega üle terve Eesti aga olid ka kaks tükki inglismaalt.
Peale seda on sama reis tagasi. Kuivastust bussile, sellega praamile ja siis tagasi Pärnusse.
Tagasi minev buss, peatus Kuivastu bussipeatuses kell 09:25 ning praam lahkub Kuivastu sadamast kell 9:40. Praam saabub Virtsu sadamasse kell 10.07 ja sealt edasi jõuab buss Pärnusse kell 11:25. Ja ongi mõnusad kolm päeva veedetud!

Reisi kulud (täiskasvanu ja 13-aastane)
  • buss (edasi + tagasi) 26€
  • praam (edasi + tagasi) 9€
  • majutus 40€
  • hommikusöök Kuivastujaanis 10€
  • külakost kokkutulekul umbes 15€

Kasutatud leheküljed :

1 kommentaar:

1. Peaksid veel täiendama reisikirja. Lisa asukoha kaart, infot vaatamisväärsustest, huvitavatest tegevustest ning kokkuvõte kogu reisi kuludest. Töö lõpus peab olema ka kasutatud internetilehtede loetelu.