neljapäev, 15. september 2016

Esimene postitus siis...

Tere kallis inimene kes sa seda praegu loed!

Mina olen Emily ja ma olen väga rõõmus, et sa oled võtnud aega mu blogi külastada.
 Okei, ju ma peaksin siis paari sõnaga ennast tutvustama. Ma olen Emily ja ma olen Pärnust. Ma olen hetkel 7. klassi õpilane ja mu kool on imetore! Mul on toredad sõbrad ning varsti (24. septembril) tähistan ma oma sünnipäeva. Vabal ajal tegelen ma sõudmisega ja kui ka sellest aega üle jääb meeldib mulle lihtsalt muusikat kuulata ja lugeda. Mu lemmik raamatusari on Harry Potter. Ma naudin ka erinevaid filme, mu hetke lemmik on "Scent of a woman" selles filmis mängib Al Pacino kes mulle väga meeldib.
Mu muusika maitse on üsna seinast-seina, ma kuulan muusikat pop-ist kuni heavy metal-ini. Mu lemmik bänd on hetkel System of a down. Lemmik laul on hetkel "Back in black" mida esitab bänd nimega AC/DC.
Ega ma ei oskagi rohkem midagi öelda....


Järgmise postituseni, sõudja Emily.


5 kommentaari: