neljapäev, 24. november 2016

Spordipostitus!

Heihopsti naised ja mehed!

Tänaseks olen jälle arvutitunnis, ja meile on antud ülesanne kirjutada postitus enda seosest spordiga.
 Mina olen elus tegelenud erinevate sportidega, kuigi enamus algkooli ajast tegelesin laulmise, mitte spordiga. Olen käinud ujumas, iluvõimlemises, tantsimas ja hetkel tegelen sõudmisega.
 Sõudnud olen nüüdseks aasta ja umbes kuu. Kuna ma pole siiski väga kaua käinud, pole mul saavutusi plaju kuid siiski mõned : E.W. Seileri mälestusvõistlustel saime mina ja mu paadikaaslane 2. koha, Viljandi Paadimehe nimelisel võistlusel saime samuti 2.koha. Kalevi lahtistel meistrivõistlustel olime 3.koht, ja Pärnu lahtistel meistrivõistlustel sain ühepaadiga 3.koha, selle üle olen vägagi uhke.
 Mitte professionaalselt meeldib mulle veel väa suusatada! See on alati üks põhjustest miks ma talve ootan. Kunagi ammu olen suusavõistlustel 1.koha saanud, aga see vaid sellepärast et võistlejaid oli koos minuga vaid kaks.
  Minu lemmiksportlane on loomulikult Tõnu Endrekson! Ma jälgisin Olümpiamängudel Eesti neljapaadi sõitu pingsalt, ja imetlesin Endreksoni roolimis-oskust, sest mina isiklikult olen suuteline paadi kõrkjatesse roolima! 
 Ega ma eriti muud sporti ei tee, ega tea nendest ka midagi...Spordivõistlustel käin kah ainult sõudmise omadel. Järgmine kord võistlustele minna on juba see laupäev (26.11), seal osalen ka ise! Võistlused toimuvad Viljandis, tegu on Telia sisesõidusarja esimese etapiga. Tulge ka vaatama!
   

Järgmise postituseni,
Sõudja Emily

2 kommentaari: