neljapäev, 12. jaanuar 2017

Minu vaheaeg!

Heihopsti, kutid! 

Ma olen tagasi ja mul on teile palju rääkida oma vaheajast. Esiteks, kui tunnid lõppesid oli mul siiski terve nädal kooli asjadega hõivatud, koori proovid ja tantsu proovid aga lõpptulemus oli hea. Jõulukontsert oli imeilus, noortekoor ja noormeestekoor kõlasid hästi aga lastekoor (kus ka mina laulan) oli ikkagi kõige ilusama kõlaga. Tantsuvõistlustel me ühtegi kohta ei saanud, aga vähemalt oli lõbus. 

Mina isiklikult armastan jõule, niiet loomulikult oli minu jaoks ka see väga tore. Jõuluvana meil ei käinud, päkapikud tõid lihtsalt kingid puu alla. Eks mina siis panin mütsi pähe, kuue selga ja küsisin luuletusi. Üldiselt oli kõigil lõbus ja tore ja kõik olid oma kinkidega rahul, mina kaasaarvatud. Ma sain telefonikaaned millel on kirjas mu lemmik bändi nimi, see oli mu lemmik kingitus. Veel sain ma pehmed sussid ja veel paar asja.

Peale jõule, 26. Detsembril oli mul Pärnu SK suusalaager Jõulumäel, see oli väga lõbus (kõik peale selle et pidi ärkama kl 7.00, et jooksma minna). Kahjuks ei saanud ma laagrit väga kaua nautida, sest jäin haigeks ja läksin juba teise päeva õhtul koju.

Uut aastat võtsin ma vastu Tallinnas oma tädi juures. Seal olime : mina, mu 2 õde, meie ema, tädi ja kaks nõbu. Väga lõbus aastavahetus oli, eriti sellepärast, et mul on alati oma nõbuga lõbus, me oleme siiski ainult 3 kuuse vanusevahega.

Üleval unustasin mainida, et enne jõule, olid mul võistlused. Sõitsin distantsi 500m kuid ühtegi kohta ma ei saanud. Aga lõbus oli siiski, ma olin fotograaf, tulevasele klassi sisesele fotokonkurssile esital ka mõne pildi sealt.
Edasi, tuli mul veidi aega vaba aega, et puhata. Vaheaja viimasel nädalal käisin trennis, aganüüd olen siis tagasi koolis.
Järgmise postituseni,

Sõudja Emily

üks pilt jõuludest

2 kommentaari: